Zasady nowej promocji w T-Mobile na kartę są banalnie proste: wystarczy doładować konto kwotą min. 25 zł, a trafi na nie bezpłatna paczka 10 GB danych. W konsekwencji więc cała kwota doładowania może być dowolnie wykorzystana. Konto doładować można wielokrotnie – a paczki danych zostaną przyznane za każdym razem i rozliczone według daty aktywacji. 10 GB zostanie przyznane automatycznie, a pakiet jest ważny przez 30 dni. Obecni klienci T-Mobile na Kartę mogą skorzystać z promocji już od 28 stycznia, zaś od 1 lutego oferta będzie dostępna dla wszystkich użytkowników T-Mobile na Kartę i Internet na Kartę.

Dodatkowo począwszy od 28 stycznia wszyscy klienci T-Mobile na Kartę będą mogli słuchać największych i najpopularniejszych internetowych rozgłośni radiowych w swoich komórkach za darmo, bez obciążania swojego pakietu danych i konta bo nie ponosząc dodatkowych opłat za transfer danych. To ukłon w stronę młodszych klientów operatora, którzy właśnie w ten sposób szczególnie chętnie słuchają muzyki na smartfonie. Dzięki temu są także na bieżąco z listami przebojów i wiadomościami o swoich idolach. Oferta obejmie m.in.: Eska GO, Open.fm, PolskaStacja.pl, Radio ZET, RMFon, Tuba.FM.

T-Mobile i Cleo rozgrzewają zimę

Wraz z promocją rusza kampania reklamowa T-Mobile na Kartę, silnie osadzona w kontekście muzycznym. W spotach Tomaszowi Kotowi partneruje tym razem znana polska artystka – Cleo.

– Kto mnie zna, ten wie, że szybki, niezawodny Internet w telefonie jest mi niezbędny do życia. Jak powietrze. Ciągle komunikuję się z moimi przyjaciółmi i fanami, najczęściej przez sieci społecznościowe – dlatego oferta T-Mobile na Kartę idealnie mi pasuje. Nie mogłam odmówić udziału w tym projekcieJ – przyznaje Cleo i dodaje – Nasza współpraca to nie tylko zwykły występ w reklamie. Od początku do końca wspólnie pracowaliśmy na koncepcją całej produkcji. T-Mobile od zawsze kojarzył mi się z nowoczesnością i jakością, teraz kojarzy mi się też z fantastyczną energią i świetną zabawą.

We współpracy z Cleo powstały dwa spoty, które pojawią się w telewizji już 1 lutego 2016 r. Dodatkowo specjalny, 45-sekundowy film przygotowany został specjalnie do emisji w kinach. Reklamy utrzymane są w dynamicznej konwencji i nawiązują do stylistyki teledysków muzycznych. I tak jak w wideoklipach – jest kolorowo i energetycznie. Cleo kultowym samochodem DeLorean, podróżuje na spotkanie ze swoimi przyjaciółmi. Odbiera telefon od Tomasza Kota, który w rytm najnowszego hitu wokalistki w niebanalny sposób objaśnia zalety oferty. Prezentujemy je poniżej