t-mobile

T-Mobile prezentuje nową kampanie wizerunkową

1002

30 października rusza nowa kampania wizerunkowa sieci T-Mobile. Główny przekaz spotu to nieograniczone możliwości, jakie otwierają się przed użytkownikami, korzystającymi z sieci T-Mobile.

Dzięki nowej, zmodernizowanej infrastrukturze komórkowej, użytkownicy T-Mobile mogą bez przeszkód, w dowolnym momencie korzystać z innowacyjnych usług, np. zbliżeniowych płatności smartfonem z usługą MyWallet, usług dostępnych na platformie T-Mobile Cloud, czy z usługi MyBox dającej dostęp do najpopularniejszych aplikacji w specjalnych wersjach dedykowanych klientom T-Mobile.

_S7A9918_retusz_SML

W realizacji nagrania brało udział aż 60 profesjonalistów, a przed kamerą stanęło kilkunastu aktorów, z Polski i Niemiec. Nakręcenie filmu reklamowego zajęło 5 dni zdjęciowych, a cała produkcja – półtora miesiąca. Ekipa pracowała na wodzie, w powietrzu i w nowoczesnych przestrzeniach Warszawy. Spot kręcony był w bardzo zróżnicowanych warunkach – od polskiego morza, przez jeziora, po Tatry. Wykorzystano nowoczesne techniki nagrywania, m.in. kamerę mocowaną na helikopterze, paralotni czy pokładzie jachtu.

Reżyserem spotu reklamowego jest Marek Dawid. Jako tło muzyczne wykorzystano utwór autorstwa Alt-J – popularnego, angielskiego kwartetu tworzącego muzykę z gatunku indie rock.

0

Komentarze